Sla menu over Meer over toegankelijkheid
Vacature

Teamleider Facilitaire Zaken

Uren per week: 36 uur
Salaris indicatie: € 3.396,- tot € 5.009,-
Direct solliciteren

Wij zijn Tiem, sociaal werk- en ontwikkelbedrijf, en geloven in werkgeluk voor iedereen. Bij Tiem draait het om het ontwikkelen van talenten en creëren van kansen, want we weten dat er altijd iets mogelijk is. Onze passie ligt in het begeleiden van werkzoekenden naar een betaalde baan, persoonlijke groei en uiteindelijk geluk in hun werk.

Als jij deze visie deelt en je voelt de intrinsieke drive om een positieve impact te hebben, dan hebben we goed nieuws voor je. Op dit moment zijn we namelijk op zoek naar een enthousiaste collega om ons team te versterken als Teamleider Facilitaire Zaken.

In deze functie krijg je de kans om jouw leiderschapsvaardigheden te tonen en bij te dragen aan ons gemeenschappelijke doel. Dus, ben jij klaar om deel uit te maken van een inspirerende organisatie die werkt aan werkgeluk voor iedereen? Aarzel dan niet langer en solliciteer vandaag nog als Teamleider Facilitaire Zaken bij Tiem. Samen maken we een positief verschil in het leven van anderen!

De functie

In deze uitdagende functie heb jij de leiding over de operationele aspecten van de Technische Dienst, Gebouwbeheer, Receptie / Beveiliging, Bedrijfsrestaurant en de Schoonmaak. Dag in, dag uit, houd je toezicht op het welzijn van ons gebouw, terrein, installaties, apparatuur, werkplekken en wagenpark. Maar dat is niet alles! Jij bent ook verantwoordelijk voor strategische inkoop, waaronder producten als energie en kantoorfaciliteiten. Bovendien ben je de drijvende kracht achter belangrijke projecten zoals interne verhuizingen en verbouwingen, en speel je een cruciale rol bij de aanschaf van nieuwe installaties en machines. Het opstellen van een uitgebreid meerjaren onderhoudsplan voor het gebouw en de faciliteiten is voor jou geen uitdaging, maar een kans om te excelleren! Last but not least, voor onze gewaardeerde huurders ben jij het eerste aanspreekpunt voor al hun facilitaire behoeften.

Als toegewijde teamleider neem jij de regie in handen en stimuleer je jouw teams om hun prestaties naar nieuwe hoogten te tillen. Je bent een inspirerende en verbindende kracht, met een scherp oog voor complexe vraagstukken en een proactieve adviesbenadering. Jouw communicatieve vaardigheden zijn glashelder en zorgen voor effectieve samenwerking binnen Facilitaire Zaken en met andere afdelingen.

Wat wij vragen van jou

We zoeken een teamleider die niet alleen uitblinkt in het opzetten van duidelijke werkprocessen, maar ook een ware mentor is voor zijn teamleden. Jouw succes ligt in het inspireren en verbinden van mensen, het benaderen van uitdagingen met een frisse blik en het actief adviseren van jouw team. Om deze rol met verve te vervullen, beschik je over:

  • Een afgeronde HBO-opleiding in Facility Management of een vergelijkbare discipline.
  • Bewezen ervaring in het aansturen van diverse disciplines.
  • Een trackrecord in een vergelijkbare rol als eindverantwoordelijke voor een bedrijfspand.
  • Een scherp facilitair inzicht en het vermogen om door de ogen van de klant te kijken.
  • Een natuurlijke interesse en affiniteit met techniek.
  • Een vastberaden houding in onderhandelingen en het stellen van kritische vragen.
  • Een betrokken aanpak met teamleden en het vermogen om lastige gesprekken niet uit de weg te gaan.
  • Een proactieve mindset en het vermogen om altijd oplossingen en kansen te zien.
  • Een energieke drive om teamleden te stimuleren en te ontwikkelen, en samen te bouwen aan een professionele en dienstverlenende afdeling.
  • Woonachtig in de directe omgeving van Zwolle en beschikbaar voor bereikbaarheidsdiensten.
Vacature Artikel afbeelding

Wij bieden

  • Een baan vol variatie, waar geen dag hetzelfde is en waar ruimte is voor jouw persoonlijke ontwikkeling en creatieve inbreng.
  • De kans om te werken bij een bedrijf dat een positieve sociale impact heeft op de samenleving.
  • Een informele en prettige werkomgeving waar anders zijn juist wordt gewaardeerd.
  • Arbeidsvoorwaarden die aansluiten bij CAO SGO schaal 10 (€3.396,- tot max. €5.009,- bruto per maand).
  • Een aantrekkelijk Individueel Keuze Budget van 17,15%.
  • Een fulltime aanstelling voor een jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling.

Ben je enthousiast geworden?

Wacht dan niet langer en stuur ons jouw sollicitatie met motivatie en CV voor 15 september 2023 naar vacature@tiem.nl, ter attentie van Jeanet Spijker, onze HR-adviseur. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Jeanet via het eerdergenoemde mailadres. Voor inhoudelijke vragen over de functie, aarzel niet om Alfred Rave onze Manager Bedrijfsvoering, te bellen op (06) 26 25 89 67.

De eerste gesprekken zijn gepland op donderdag 21 september. Maak je agenda alvast vrij, want we kunnen niet wachten om jou te ontmoeten!


Let op: deze vacature wordt intern en extern gelijktijdig verspreid. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Deel deze pagina