Sla menu over Meer over toegankelijkheid
Vacature

Meewerkend voorman/-vrouw Magazijn

Uren per week: 36
Salaris indicatie: € 2.434,- tot € 3.524,-
Direct solliciteren

Wij zijn Tiem, sociaal werk- en ontwikkelbedrijf. Tiem gelooft in werkgeluk voor iedereen, ook wanneer werk niet vanzelfsprekend is. Wij kijken naar wat wel kan. Zo begeleiden we werkzoekenden naar een betaalde baan, groei en geluk. Deel jij deze visie en voel jij de drive om hieraan bij te dragen? Dan heb je geluk, want Tiem is op zoek naar een meewerkend voorman/-vrouw Magazijn.

De organisatie

Tiem is verdeeld in drie branches: Bedrijfsvoering, Productie en Dienstverlening. Bij Tiem begeleiden we diverse groepen mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt naar werk. Het magazijn van Tiem valt onder Productie. We zorgen elke dag met circa 10 medewerkers ervoor dat alle bevoorrading (in- én extern) geregeld is.

De functie

Je bent de voorman/-vrouw die werkzaamheden in ons magazijn uitvoert. Incidenteel ben je ook inzetbaar op de andere afdelingen bij verlof en/of ziekte van collega’s. In ons magazijn en op onze afdelingen werken medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt. Jouw taak is om ervoor te zorgen dat het logistieke proces op rolletjes loopt. Dit doe je door het begeleiden en instrueren van de uitvoerende medewerkers. Als meewerkend voorman/-vrouw werk je onder de verantwoordelijkheid van een Adviseur Werk & Ontwikkeling.

Bijkomende taken zijn

  • het verdelen van werkzaamheden en indelen medewerkers;
  • het (her)inrichten van de werkplekken en werken aan verbetering van de werkmethode;
  • het signaleren en met empathisch inzicht oplossen van problemen/kleine conflicten binnen de groep;
  • om ervoor te zorgen dat er veilig gewerkt wordt en dat kwaliteit geleverd wordt;
  • het voorraadbeheer, inkoopbeheer en verkoopbeheer met AFAS ERP;
  • zorgdragen voor tijdige magazijnverplaatsingen ten behoeve van de interne productie;
  • het bijhouden en aanleveren van (productie-) gegevens, bijhouden van kwaliteitscontrolelijsten.
Vacature Artikel afbeelding

Wat wij vragen van jou

Je zorgt ervoor dat de werkzaamheden effectief, efficiënt en foutloos verlopen. Daarnaast hou je oog voor het welzijn van de medewerkers. Je overlegt hierbij regelmatig met jouw collega’s en leidinggevende. Je bent voor ons dé kandidaat als je:

  • ervaring hebt met het werken in de logistiek;
  • affiniteit hebt met de ontwikkeling en begeleiding van medewerkers met een beperking/afstand tot de arbeidsmarkt;
  • stevig in je schoenen staat, situaties vanuit rust kan overzien en niet terugdeinst voor weerstand;
  • goed kunt plannen en organiseren;
  • nauwkeurig bent;
  • digitaal vaardig bent;
  • initiatief neemt, flexibiliteit toont en een T(i)eamspeler bent.

Verder vinden we het belangrijk dat je:

  • een mbo-opleiding hebt afgerond;
  • ervaring hebt in het aansturen van een logistiek - of productieproces;
  • in de omgeving van Zwolle woont.

Wij bieden

  • een verantwoordelijke en uitdagende functie in een informele werkomgeving;
  • volop ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling;
  • arbeidsvoorwaarden en salaris conform cao SGO, schaal 6 (min. € 2.434,- max € 3.524,-, salarispeil per 01-10-2024);
  • val je onder het doelgroepregister? Dan bieden we qua arbeidsvoorwaarden schaal A aan conform de cao SGO;
  • een fulltime aanstelling van 36 uur per week met de mogelijkheid om extra vrije uren op te bouwen;
  • een Individueel Keuze Budget van 17,05% bruto.

Heb je interesse?

Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet! Stuur je motivatie met CV vóór maandag 30 september 2024 naar vacature@tiem.nl ter attentie van Monique Dijkman | Adviseur HR. Voor vragen over de procedure is Monique bereikbaar op het genoemde mailadres. Voor inhoudelijke vragen over de functie kan je bellen met Rob Leferink. Rob is bereikbaar op (06) 51 91 30 75

Uiterlijk 2 oktober a.s. hoor je of je uitgenodigd wordt voor een kennismakingsgesprek.

De vacature wordt intern en extern tegelijk uitgezet, acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Deel deze pagina